№ | Заходи | Термін виконання | Відповідальні |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу (цькування) |
1 | Наради з різними категоріями працівників з питання профілактики булінгу (цькування): педагогічний колектив;технічний персонал. | Вересень 2020 | Абдулліна Г.М. Томашевська Є.М. Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
2 | Створення (оновлення) розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті школи. | Вересень 2020 | Томашевська Є.М. Полупанова Л.М. Коденко Т.В. Січкар В.А. |
3 | Обговорення та прийняття правил поведінки в класах. Оформлення правил у вигляді наочного стенду. | Вересень 2020 | Полупанова Л.М. Коденко Т.В. Класні керівники |
4 | Організація механізмів звернення про випадки булінгу (цькування). | Вересень 2020 | Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
5 | Підготовка методичних рекомендацій для педагогів: з вивчення учнівського колективу;з розпізнання ознак насильства різних видів щодо дітей. | Жовтень 2020 | Томашевська Є.М. Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
Робота з педагогічними та технічними працівниками школи |
1 | Проведення навчальних семінарів щодо запобігання булінгу (цькування) в школі. | Жовтень 2020 | Томашевська Є.М. Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
2 | Тренінг щодо запобіганню булінгу (цькування) в школі: «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». | Січень 2021 | Абдулліна Г.М. Томашевська Є.М. |
3 | Співбесіда з класними керівниками та вихователями ГПД за результатами діагностики класного колективу. | Листопад 2020 Березень 2021 | Томашевська Є.М. Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
4 | Консультування працівників школи с практичним психологом, соціальними педагогами з проблемних ситуацій. | Постійно | Абдулліна Г.М. Томашевська Є.М. Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
5 | Поради «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України..» | Протягом року | Абдулліна Г.М. Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
6 | Перегляд відесюжетів щодо ненасильницьких методів поведінки та виховання, вирішення конфліктів, управління власними емоціями та подолання стресу. | Протягом року | Абдулліна Г.М. Томашевська Є.М. |
7 | Круглий стіл: «Безпечна школа. Маски булінгу». | Квітень 2021 | Абдулліна Г.М. Томашевська Є.М. |
Робота з учнями |
№ | Заходи | Термін виконання | Клас | Відповідальні |
1 | Диспут: «Стоп боулінг!» | Вересень 2020 | 8-9 | Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
2 | Година правової грамотності: «Що таке справжня дружба». | Грудень 2020 | 1-4 | Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
3 | Міні-тренінг: «Яким повинен бути справжній друг».«Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті». | Січень 2021 | 2-4 5-7 | Класоводи Класні керівники |
4 | Бесіда-тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Лютий 2021 | 6-8 | Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
5 | Дебати: «Мої права та обов’язки» | Квітень 2021 | 8-11 | Класні керівники |
6 | Години спілкування: «Кібербулінг: загроза ХХІ століття».«Зміцнюй в собі негативне ставлення до інших». | Протягом року | 5-7 8-10 | Класні керівники |
7 | Перегляд відеороликів: «Нік Вуйчич про боулінг у школі».«Кібербулінг або агресія в інтернеті: способи розпізнавання і захист дитини».«Зупиніться! Моя історія про боулінг і кібербулінг!» | Березень-квітень 2021 | 5-7 8-9 10-11 | Томашевська Є.М. Класні керівники |
8 | Корисні правила-поради для профілактики і подолання кібербулінгу. | Протягом року | 7-11 | Томашевська Є.М. Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
Робота з батьками |
№ | Заходи | Термін виконання | Відповідальні |
1 | Поради батькам, щоби зменшити ризик булінгу та кібербулінгу для своєї дитини. | Протягом року | Томашевська Є.М. |
2 | Круглий стіл для батьків: «Поговоримо про булінг та кібербулінг». | Травень 2021 | Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
3 | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | Протягом року | Томашевська Є.М. Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
4 | Консультації з питань взаємин батьків з дітьми | Протягом року | Томашевська Є.М. Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |
5 | Консультативний пункт «Скринька довіри». | Постійно | Томашевська Є.М. Полупанова Л.М. Коденко Т.В. |